Kumralada Merhabalar anneler oglum 15 aylik henuz odasi yok oda yapmak istiyorum bu kış, yeri hazir sadece tekli baza yatak var odada .sizce montesori stili yatak mi alayim bazayi satip ne yapayim bilemedim fikirlerinize ihtiyacim var..
Marianne Kumralada normal yatağa merdiven koydum ve etrafına korkuluk yaptım. Kendisi merdivenle çıkıyor. Evdeki en büyük odayı verdik kızımızla, en çok güneş alan aynı zamanda ve karartma perde taktım, öğlen uykusunu daha kaliteli uyusun diye
Kumralada Marianne bende aslında bazayı satmakla ve içindekileri başka yerlere koymakla uğraşmak istemem ama odada herşey oğluma göre de olsun istiyorum kızınız kaç yaşında
2ogullu1anne Büyüyen beşik vardı. Üst kısmını çıkardım. Baza yerinde büyük oğlum, sallanan beşik yerinde küçük oğlum yatıyor. Bide boydan dolap yaptırdım. Yazlık,kışlık,oyuncak falan bir sürü şeylerini koyuyorum.