Kızlar 27 aylık bir kızım var 15 kilo 750 gram ama annem görmek istediğinde arayınca zayıf olduğunu söylüyor annemden uzakta yaşıyorum niye böyle hep zayıf diyor burda yer içerdi daha mı zayıfladı bu diyor ben yiyip ediyor annem hep vermeye çalışıyorum yesin diye diyorum ama sonra bende acaba bakamıyormuyum zayıf mı diye düşünüyorum şimdi hamileyim oğlumu bekliyorum ona da hasta olur daha zayıflar diyince korkmuyor değilim nasıl sizce kilousu iyi mi zayıf mı yoksa gerçekten zayıfsa sizler ne yedirip içirdiniz kilo aldı