Kızım 8 aylık ilk olarak bexsero oldu aşırı ağrı çekmişti sonra diğer dozu oldu o hafif olan o bir şey yapmadı geçen gün bexsero un 2. Dozu oldu ve sabahına vucüdu kabardı şurup kremle kendine geldi kustu falan alerji yapmış dediler ara ara kabarıyor vucüdu berbat 2 gün geçirdim