Tahminen ne kadar sürüyormuş. Bizde 4 ay 10 günlüğüz günü gününü tutmuyor. Gece daha sık uyanmaya başladı. Her şeye ağlayarak tepki veriyor. Gündüz uykusundayken ağlayarak uyanıp kucakta uyumak istiyor. Çoğu zaman beslenmek istemiyor. Ağzını kitliyor. Kilo almasını geçtim zayıflamasından korkuyorum beslenmesi inanılmaz azaldı. 1 aydan fazla süredir meme reddi de yaşıyorum. Geceleri emerdi artık onu da emmiyor. Mama yapıyorum. Tabi o ara evdeki herkes uyanıyor. Zaten normalde de mama + anne sütü devam ediyoruz. Sütümü sağarak veriyorum. Umarım en koda zamanda geçer.