Kızlar merhaba. Oğlum 4 ve 5.ay arasında 300 gram aldı. 5 ile 6.ay arasında 500 gram aldı. Şuan 6 aylık ve 7 kilo, 66 cm. Bunları detaylı yazma sebebim zayıf bebekle veya kilolu bebekle kıyaslamak değil. Devlet hastanesindeki doktor hemen mama yazıyorum bebegin 3.ayda kalmış gelişimi dedi. İdrar tahlili vs istedi. Sonra bir de özele gittim. Oradaki doktor da doğum kilosuna göre baktı evet normal dedi. Boyuna göre kilosu biraz az o yüzden sana zayıf geliyor olabilir dedi. Mamaya gerek yok ek gıdayı arttırabilirsin dedi. Napacağımı şaşırdım 🥲