Çalışıyorum arkadaşlar mesai saatim uzun olduğu için günde 2 kere işyerinde sütü sağıp oranın buzdolabına koyuyorum eve arabayla 10 dakika içinde gelip tekrar sağdığım sütleri dolaba koyuyorum annem sağdığım sütleri ben işteyken veriyor ama dün çantamdan çıkarmayı unutmuşum dolayısıyla o süt dolaptan çıktı ılıdı ve baya zaman geçti akşam saat 9 da evdeydim ben yeni farkettim☹️O sütler çöp oldu değil mi☹️