Hilal_-19 21 aylık oğlum var 60 80 arası kelimesi var nerdeyse ama 2li cümle yok daha yani normal mi acaba siizn bebekleriniz ne alemde ben mi acele ediyorım 2li cümleler için acaba
Deletedmom_61 Hilal_-19 benim kizimdada çok fazla kelime var ama ikili cümle çok az yok gibi yada anne meme, bebek ayı, anne yürü gibi aklima gelmeyen ama en çok dediği anne meme öbür meme 😂
Badeninannesi1 Hilal_-19 benim kızımda 21 aylık kelimesi çok ama 2li cümle hiç yok normaldir uzmanmar 2 yaşında bekliyor
mervemir- Hilal_-19 merhaba benim oğlumda yeni 21 aylık olacak çok kelime var ama hala cümle yok bende merak ediyorum
Hilal_-19 Deletedmom_61 bizde oda yok kelime sayısı fazla her dediğimizi tekrar ediyor ama ikili cümle yok 😂
Hilal_-19 AngelMotherr sürekli konusuyoruz ses kartlarını 10.ayından itibaren kullandık belki ondandır
Veragillerden Hilal_-19 Kartları iki aylıkken kullanmaya başlayan ben. 🤭😄❤️Ama cidden meyvelerini alıyoruz, çok güzel bir şey. ☺️
Veragillerden Hilal_-19 Ses kısmını görmedim kusura bakmayın zeka kartlarını demek istemiştim, görsel olanlar. 🤭😄😍
Hilal_-19 mervemir- bizim yeni basladı Anne gitti baba gitti dede gitti nennee gitti bide baba buraya gel demeye basladı 😂
mervemir- Hilal_-19 Ha onları söylüyor anne gel baba git işte mesela balık tuttum diyor falan ama çok basit cümleler 🤣
SEHERBurak Benim oğlum 20 aylık oldu ama dört beş kelime ancak var cümleyi geçtim kelime dahi çok az çok üzülüyorum o kadar konuşuyorux ama yok maalesef