Merhaba herkese oğlum 13 aylık yaklaşık 3 aydır da benden asla ayrılmıyor yani odadan çıksam beni bir saniye göremese kıyamet kopuyor ama artık tavan noktada önceden de kimseye gitmiyordu babası dahil şimdi yanlarındayken babası kucağına bile alsa bana gelmek için ağlıyor 7/24 beraberiz artık gerçekten delirmek üzereyim bunun çaresi nedir napmam lazım ilk çocuğum tecrübesizim ve aşırı boğuldum hiçbi yere gidemiyorum bi kuaföre gitsem uyanıp göremeyince kıyamet kopuyor ya da uyutmadan gidersem ben gelene kadar uyumuyor yanında gözünün önünde olmama rağmen bile yine kimsede durmuyor ne zaman geçicek bu napıcam, tek başıma baktım hep beni gördü nasıl aşıcaz şimdi bilmiyorum