Gari_de_Gari Toprakbey 😂😂bende 2bebe var onları erken uyutsam aslında kocam beyden mutlusu olmaz da ama o da imkansız biri uyuşa diğeri uyumuyor😂😂
Toprakbey Eesmaaanur ahh nerdee ben hamişlikte bi saldım onda da o zaman koptu o zincir toplamaz. 🤣 odalarımız küçük olduğu için giyinme odası yaptım bizim dağınıklık orda sadece ama oğlumun heryerde 🤣
Ertugrulun_Annesii Gari_de_Gari ha ha 😂😂 bizde bir tane var iken durum böyle ise iki taneyle düşünemiyorum 😨
Gari_de_Gari Ertugrulun_Annesii he yaa 2 tane var biri3.5 yaşında diğeri 3.5aylık biri yatıyor diğeri kalkıyor ikisi aynı anda uyusa bayram edicez lakin yok hele de büyük olan bir kuduruk akıllara zarar duvarlara tırmanıyor adeta😂😂
Ask17 Ecossss18 erkekler çok detaylı şeyleri sevmezler canım. Mutlu olup şaşırtmak istiyorsan ya mutfakta yada yatak odasında bi fikir üretmelisin👍😊