B_2603 4 ay 14 günlük bebeğim var soğuk aldı öksürüyor hapsuruyor sesi kısıldı 😔 iburamin kullanılır mı bu ayda bilgisi olan var mı🙏🙏
Kralin_prensesleri 1 yaşında kızıma vermişti doktor kontrolü olması lazım gereksiz fazla kullanması asla iyi değil demişti doktor iyi bir şurup ama bence kontrol altında verin derim