Buglemmim Kızlar kış için buzluğa ne koydunuz ne koyucaksınız bizler için de fikir olsun ben geçen seneye göre bu sene deha çok yapıp koyucam melemen taze fasulye kızarma közlenmiş patlıcan karnıyarık patlıcan bide kahvaltılık sos inşallah bide kışın herşey çok pahalı olur diye daha fazla yapıcam ki dışardan almim
tatlibiranneo Buglemmim patlıcan közlemesi kapya biber közlemesi barbunya yeşil biber yeşil fasulye, domates koydum vişne de atacağım daha yanı sıra sarma sardım içli köfte yaptım mantı yapıp atacağım kurabiye atacağım börek yapıp atacağım herşeyi buzluga atma hastalığı oluştu bende😅😅söylememeyi unutmuşum dolmalık taze biberde atacağım fikir olsun 😂😂
Ecenin_Annesi29 Buglemmim domates konservesi yaptım dün 20 kilo domatesten 17 kavanoz çıktı sirada aci sos var sonra barbunya menemen patlican biber köz felan yapicam ama cok pahali pazar ya nasil yapicaz bilemiyorum 🤷🏼♀️
zarifbirhanim Buglemmim Bu sene, salça, domates sosu, koz Patlıcan ve biber, patlıcanlı kahvaltılık sos, mantı, sarma, içli köfte, mini pizza, lahmacun, haslanmis fasulye ve nohut, bezelye, taze fasulye kavurması bunlari yapıyorum ben
tatlibiranneo kizimveoglum34 yakın olsam yapardım ya eski dizileri açıyorum izleyerek yapıyorum oğlumda yaptığım şeylerin malzemesiyle oynuyor 😅😂
tatlibiranneo Ecenin_Annesi29 hepsini bir günde yapmıyorum hergün birini yapıyorum bugün ekşili köfte yapacağım mesela biraz fazla yapıp buzluga atacağım mesela akşam yemeği için içli köfte yapacaktım fazla yaptım birazını kızarttım kalanını buzluğa attım akşama sarma yapacaksam yine fazla yapıp akşama da pişiriyorum
tatlibiranneo Ecenin_Annesi29 bebeğiniz kaç aylık önceden bende öyleydim de şimdi 2 yaşında çok rahatladım diyebilirim beni anlıyor yardım ediyor filan öyle geçiyor bende yapıyorum