tatlibiranneo Yatak camın önünde olunca camı rahat açılmıyor ve perdeyi açınca uyurken güneş gelebiliyor diğer türlü de tam kapının önünde duruyor ne fark eder demeyin ediyor 😂😂
Beraninannesii tatlibiranneo Kapıya yakın olması daha mantıklı bana kalırsa acil birdey olduğunda hemen ulaşabilmek adına
Fuuuuulya tatlibiranneo orasını bilemem tabi ama oda girişinde eşya sevmiyorum ben genelde karşıda olacak herşey