Hanımlar merhaba. Dün ek gıdaya başladık. İlk önce kendim yaptığım yoğurt ile başladım ama anında alerji yaptı yüzü kızardı gözü şişti. Doktorumuz sebze ile devam etmemizi söyledi. Bugün buharda havuç pişirdim çatalla ezdim azıcık zeytin yağı damlattım ama oda çok katı geldiği için yiyemedi. Onu nasıl püre haline getirebilirim. Su mu karıştırayım inceltmek için yoksa anne sütü mü ?? Yada farklı bir öneriniz var mı.