Brcmmmmmm siz bol bol icin ve saatte bir emzirin. Bebeginiİn bağışıklığı daha gelismemisken gerek yok. Eger havalarin sıcak olması etki etseydi doktorlar derdi icirin diye. Bemim oğlum kış çocugu herkes icir cocugun cigeri solar vs dedi kimseyi dinlemedim cunku sudan zehirlenmeler, enfeksiyon kapmalar cok fazla. Bağışıklığı gelişmediği icin sindirimi zorluyormus