1ogrencianne Valla bilemiyorum bende burda okudum aşılarla ilgili şeyleri eşime söyledim. Büyük şehirde yaşıyoruz aşı mecburen olacak sonra hasta olurda ne yaparız dedi haklısın dedim ama insanın aklında hala bir soru işareti kalıyor 🙈 Anneyiz işte canı yanıyor ya iyiymiş sağlıklıymış aşısz dese yaptırmayacağız sırf canı yanıp ağlamasın diye ☺️ Sağlıklı olsunlar Rabbim hastalıktan, başlarına gelecek her kötü şeyden, kötü insanlardan korusun onları. 🙏🏻