eymennmom- bende dün biraz verdim ama abarttım galiba sıcaktan çok ağlıyordu. Ev çok sıcak oldu tek zıbın kalmasına rağmen bugün kakasında açık yeşillik vardı. 5 de kaka yaptı hafif kırmızımsı bi yeri vardı. Doktor kontrolüne denk geldi allahtan. Kaka tahlili yapalım dedi bakalım suyu sormayı da unuttum doktora buraya yazmak istedim