3 ay önce normal doğum yaptım hala kabızlık yaşıyorum hatta bazen kan bile oluyor sanki makatta yırtılma gibi hissediyorum .x_m alsım sadece bağırsakla ilgili onu içince düzeliyor dışkısı yumuşatıyor. Doktorq da gittim ama bir sorun yok dedi .Neden hala kabızlık yaşıyorum anlamadım