Mlk026 Polannem ya villa tut ya da herşey tatil otele git öbür türlü işkence. Yemesi içmesi uyuması çok sıkıntı maalesef.
Eymeninannesiiiiiiiiii Polannem biz turla gitmedik kendi arabamizla gittik tur bebekle çok yorucu olur diye düşündük sürekli onlara ayak uydurmak zor olurdu.ama balayında turla gitmiştim Karadeniz’e tekken guzeldi 🙂✋
Selimikomom Polannem yemek yapmayacağız yemekli villa tuttuk🫠 bulaşık ise kayınvalidem ve görümcemde var onlar hem bebeme bakar hemde bulaşıkları yıkar bizde kocamla gezeriz 😬😂
Polannem Ececiiim balayında çanakkale turuna katılmıştık eşim turun yarısını uyuyarak geçirmişti 😂 haklı olabilirsin 😀
Polannem Dilruba_1 yemek yer sıkıntımız yok şükür ama ben pimpirikliyim biraz. Ne yese ne etse diye tırmalar dururum 😀
Polannem Elfruya yurt dışı aklımda uzun zamandır. Hamilelik doğum derken şimdi de çocuk küçük kaldı öyle ☺️