Benim yeğenim de erken doğum kuvezde kaldi qblam hep sağanak beslerdi ve bebek ablamı emmedi doktor sorun olmaz biberondan besleyin anne kucağında bol bol vakit geçirsin dedi uyku haricinde . Ben yakin zamanda doğum yaptım sütüm çok fazla oluyorsu ilk 6 ay hep sagdim 150 cc iki memeden 2 saatte 1