Cakos Kizim 6.5 aylik. Bu sabah 7.30'da uyandi ve bu saat oldu hala uyumadi. Uyumayip rahat dursa yine bir sey de, uyandigindan beri memede. Memeyi agzindan cekince bagirmaya basliyor. Sabahtan beri sadece bir yemek yiyebildim, bir kez de cok fena sikistigimdan tuvalete gidebildim. Tabi ki bu sirada aglayip, bagiriyordu kizim. Benim kizim ilk 3 ay iyiydi. O zaman da uykuya pek duskun degildi ama emer uyurdu. Gece de 4-5 saat kesintisiz uyurdu. 3 aydan sonra ne olduysa her sey tepetaklak oldu. Gunduz neredeyse sifir uyku, gece de en gec 2 saatte bir uyanip emmek istiyor. Emerken uyuyor ama yerine koyarken uyaniyor. Surekli ama surekli meme agzinda dursun istiyor. Kendimi dev bir emzik gibi hissediyorum aylardir. Diliyle meme ucunu titretip duruyor saatlerce. Cinnetin esigine geliyorum. Yani demem o ki, belki biraz acimasiz bir yorum olacak ama bilmem kac aylik olunca rahatlarsin falan diyenlere kulak asmayin bence. Hic oyle bir sey yok. Iyiye giden oldugu gibi daha beter olan da var. Kendinizi hazirlayin en azindan. Ben hep iyi olacak diye beklerken boyle olunca, sudan cikmis baliga dondum. Iyi kotu memede uyuyan kizim simdi memede bile uyumuyor mesela. Saatlerce agzinda titretiyor sadece.