3 aylik bebeğin günde 10 kez falan hapşırıyor. Bi aile hekimine sorayim dedim. Dolven,antibiyotik birde otrivine adli bi burun spreyi vermis. Otrivine 2 yasindan önce kullanilmamali yazıyor üstünde. Hapşırma sayısı nornal mi? Antibiyotiği almak istemedim dolveni de almadim. Spreyi aldim ama onuda kullanmakta kararsiz kaldim