Mrac_bebek pregomin as kullanıyor kızım. Doktor raporu ile alıyoruz. Özel bir mama pahalı maalesef. 400gr 150lira civarı.
Bağırsak tepkimesinden dolayı kilo almıyor yada yavaş alıyor. Benim kızımda da öyle oldu. Sütüm yetmiyor değildi ama bağırsak tepkümesi ve kusması fazlaydı. Bu yüzden az kilo alıyordu. Hoş mama ile de pek kilo almıyor ama daha tutucu oldu sadece.