Bugleminannesi28 Kızlar Kizim Kasım sonu 1 yaşına girecek evde yapacaz hem mevsimine hemde uygun bütçeli bir doğum günü elbisesi arıyorum yardımcı olur musunuz???
susunbebekuyuyo Bugleminannesi28 https://hizliresim.com/tkaqwu5 Bende bu var düşünürseniz b&g marka ekim doğumlu kızım evde kutlamıştık bizde ilk doğum gününü
bilinmeyen202023 https://hizliresim.com/azlwtli https://hizliresim.com/t4jc661 https://hizliresim.com/j68j870
Bugleminannesi28 bilinmeyen202023 çok tatliymiş Kasım ayina uygun aslında ama evde kutluyacaz çok sicaklayabilir fiyat ne kadar
Bugleminannesi28 Asel041 ay çok çok beğendim tamda konsepti lila tonları yapmayı düşünüyordum ama kasımın sonunda doğum günü o yüzden pek uyarmi bilemedim mevsime
bilinmeyen202023 200 e bırakabilirim. Bide şöyle var ama konseptinize uygun mu bilmiyorum kolu tüllü kırmızı https://hizliresim.com/7z7n057 bunu da 150 ye bırakabilirim
Bugleminannesi28 bilinmeyen202023 ay buda çok hoşmuş ama konsepti aslında lila tonları düşünüyordum kırmızı hiç aklımda yok kırmızı rengini bende sevmiyorum 🤭
Bugleminannesi28 susunbebekuyuyo ay bilemedim kızım Kasım sonu doğumlu yani nerdeyse kış havalar soğuk oluyor evde kutlayacam ama büyük birşeyde değil böyle yazlık birşey giydirirsem sırıtır diye düşündüm hala aklımda belirliyemedim
Yesimkvrg Yesimkvrg 2 martti kızımın doğum günü soğuktu ona rağmen böyle aldım çok tatlı bir elbise 🌸
Bugleminannesi28 Yesimkvrg bizimki Kasım sonu evin içinde kutlayacak çok tatlı gerçekten ama uzun kol mu yoksa kısa mi goydirsem bilemedim fiyat ne kadar acaba
Yesimkvrg Bugleminannesi28 canım elbiseyi 350 almıştım tacida 150 ama taçta var onu hediye gondericem 250 veririm bizde evde kutladık 1 defa giydi hep yeni duruyor 🌸🌸