Merhabalar kızlar günde 4 defa kaka yapan bebeğim bestirondan sonra kabız oldu 🤦🏻♀️ oysa ne kadar güvenerek almıştım 😣 probiyotik veriyorum geçmedi hala.. zeytin yağı deneyeceğim başka marka önerisi olan var mı ? Öncesinde ocean kullandım hiç bir şikayetim olmadı. Burada çok olumsuz yorum gördüm temiz içerikli değil diye birde üstüne araştırdıktan sonra bestiron aldım ve aldığımada pişman oldum ya