GunesSila 4.aydan beri ferrum kullanıyoruz,şu an 7 ay 12 günlüğüz..illk verdiği aylarda öncesinde emdiği için aç ,tok fark etmez demişti doktorumuz..sabah uyanır uyanmaz vermeye çalışıyorum..şimdilik memnunuz 🙏 9.ay kontrolünde göreceğiz işe yaramış mı 🤗