O dönemlerde anakucagına koyar bi yandan şarkı söylerdim bi yandan temizliğimi yapardım. Bazen dr piyanosu vardı ona koyardım oradaki seslerle,oyuncaklarla baya oyalanırdı. Çok ağladığında da alırdım kucağıma öyle yapardım. Çok zor dönemler Allah yardımcın olsun