Afragunn merhaba. Bizde siiznle aynı sorunları yaşadık lavmandı fitildi herşeyi denedik. Çocuk cerrahisine götürdük darlık faln mı var diye ama hiç bşi çıkmadı çok şükür. Benm oğlum en fazla 5 dk bni emiyordu bende soydu ki emmiyor diyordum. Biberonla verdim almamştı dedim kesin tok. Ama yanılmışım süt sağdım şırınga ile verdim sonra akşamları uyumadan mama verdim. Gaz damlası olarak relactaz, biogai kullandm. Şuan 3 ay 22 günlük çok şükür gaz derdimiz kalmadı. Kakasınıda bazen kendisi yapıyor bazen ben kulak cubuğu ve yağ ile uyarı yapıyrum öyle yapıyor. Gaz sorunu bittiği için kakasını 4 günde fln yapaada skntı yaşamıyor