Bebeğim 6 aylık bugün çocuk felci ve heptir b aşısını oldu eve geldik biraz geçtikten sonra kakasını yaptı (sabah da yapmıştı o normaldi) gürültülüydü en son yaptığı ama gaz da çıkartıyodu aynı anda. Acaba gazdan dolayı mı gürültülü geldi bana ya da aşıdan dolayı mı öyle oldu?