Kızım 3 yaş göz muayenesinde çok ufak var ama problem yok demişti doktor bu sene göz kızarıklığı için gittik yine derecesine baktılar hem miyop heö astigmat çıktı. Özellikle de astigmat daha yüksek. Eşimin ailesinde hemen hemen herkeste astigmat var. Benim anlamadığım 1 senede bu kadar nasıl ilerler? Doktora sormayı da unutmuşum