eez fatmaa37demir 40 derecede 38 dk 600 devirde yıkanıyor kurutma ve ütü yapmıyorum direkt asıyorum zaten koyu renkli olduğu için kirli veya lekeli değil, tozu gitse kafi
RobinScherbatskyy fatmaa37demir pamuklu kısa programda yıkıyorum 1 saat 40 derecede fazla sıktırmıyorum kırışmasın diye
Rez fatmaa37demir 30 derece 30 dakika 800 devir sıkma ile yıkıyorum , kokuları hoş olsun diye, tabi fonun kumaşı da önemli benimki pamuk değil kalın saten