Kızlar ya acayip korkuyorum 6 aylık bir bebeğim var . Dün alerji testi için doktora götürdük . O arada bağışıklık degerinede bakıldı bebeğimin bağışıklık değeri sınırın altında cikti. Resmen korkudan elim ayagim titriyor hala. Anne sütü asla kabul etmedi alerjik mama kullanıyor yeni yeni ek gıdaya geçeceğiz. Neyse ben aldım başka bir doktora götürdüm 15 gün sonra test tekrarı dedi . Genellikle 3 yaşına kadar kendiliğinden düzeliyor ama düzelmez ise izole bir hayat yasayacakmisiz Allah korusun bebiş krese bile gidemeyebilir ama bu ihtimali konuşmak için çok çok erken falan dedi ama yinede içim rahat etmiyor . Varmı aranızda böyle bir durumla karşılaşan