Aysegulbozkurt Kızlar öncelikle merhaba, 6 ay önce epiduralli normal doğum yaptım. Yaklaşık bir haftadır da karnımda aynı bebek hareketlenmeleri gibi hareketler oluyor. 2 aydır düzenli regli de oluyorum yeni bitti. Aynı durumu yaşananlar var mı?
Zynp123 Aysegulbozkurt kızımdan sonra bır gun koltukta yatıyorum o gun karnım resmen boyle havaya kalkdı o derece kızıma hamıleyken bıle öyle bırsey yaşamamıştım resmen. Şok olmustum. Bunu ara ara yasıyordum ama gayet normal bırseymiş
Sssdt 10 ay oldu hala yaşıyorum. Cevremdede cok duyuyorum bunu. Kötü bişey olduğunu sanmıyırum içten dikişler var sonuçta. 7 kat kesiliyor organlar yenı yeni oturuyor olabılır bence