seizetheday Hangisi iyi kızlar ben palette ile boyadım gerçekten açıcılığı ve kalıcılığı iyiydi istediğim rengi bulamayınca koleston aldım kullanan var mı
asrinhatasi seizetheday ben ikisinden de memnunum. Ama tercih edecek olsam Koleston. 15.gün yenileme boyası da çıkıyor içinden ben seviyorum kolestonu.
seizetheday askmoglum ben de memnunum ancak çok ağır kokuyor kolestonu ilk defa deneyeceğim aslında o yüzden sordum