Oğlum sadece anne sütüyle besleniyor ve 5. Ayda meme reddi ile uğraşıyoruz. Bu ayda meme reddi yaşayan var mı? Neredeyse her yolu denedim farklı fikirlere açığım pes etmeyeceğim. Ayrıca bu gaz olayı ne zaman sıkıntı olmaktan çıkacak?😔 pata küte alttan kendi gazını rahat rahat ne zaman çıkaracak? Meme reddine de neden olduğunu düşünüyorum. Memeyi emmeye başladığı anda bağırsaklardan gurul gurul sesler geliyor. Sancı yapıyor. Memeyi emmek istemiyor. Bu sesler neden olur? Uyurken de bağırsaklardan fokur fokur fıkır fıkır sesler geliyor. Çok soru sordum ama bu ara resmen işlence çekiyorum.😔