Oznurkayaa bence çok normal o ayda yana düşmesi bende 5. Ayda başlamıştım. 7 ay 10 günlükken desteksiz oturmaya başladı. Ve bu bi anda oldu. Bir gün önce düşen çocuk desteksiz oturdu. Üzme kendini ama çok sık oturt. Hep de yerde olsun, yumuşak oyun mat ı var etrafına yastık diz. Ben oturma yastığı almıştım hiç kullanışlı değil çünkü orda düşme tehlikesi olmadığı için kendilerini güvende hissediyolar hiç bir çaba yok. Yastık dizersen aa ben düşüyorum diye daha dikkatli oluyolar