rmysa06 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim zaten çok iştahlı bi bebek değildi ama 3 gündür iyice azaldı iştahı siz yaşıyor musunuz böyle problem önerileriniz nedir mama yiyor bu arada sadece