dmllg
Kalıpta benim tarifimle deneyin çok güzel,
4 yumurta ve bir su bardağı toz şekeri iyice köpük olana kadar karıştırın (püf nokta,çok önemli)
Daha sonra 1 su bardağı süt,yarım su bardağı sıvıyağ ekleyip tekrar karıştırın.
Daha sonra göz kararı un koyun(ne çok koyu kıvamda olsun ne de cıvık)
İki adet kabartma tozu ve bir paket vanilyayi da ekleyin bir iki karıştırsaniz yeter kabartma tozunun havası kaçmasın 😂
Önceden yağlayıp dolapta beklettiginiz kalıba kek harcınızdan biraz dökün,yaklaşık bir su bardağı kadar ayırın.
İçerisine kakako ekleyip karıştırın mozaik olacak şekilde dökün tekrar.
Ve eğer fırınınız ankastre ise soğuk fırına koyun,öyle çalıştırın.
Pişerken kabaracak ve tadı çok güzel oluyor.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Afiyet olsun ☺️