Cumartesi günü kürtaj oldum 4 aylıktı bebeğim karnımda ölmüş neden olduğunu bilmiyoruz bir sürü neden sayıyor doktor daha önce de 7 yaşında oğlumu kaybettim çok zor iki evladımı kaybettim bir kızım var şuan ama psikolojikmen iyi hissetmiyorum kendimi ben bişey mi yaptım da bebeğim karnimda öldü neden oldu niye oldu diye düşünüp duruyorum tekrar anne olmak istiyorum şuan çok erken biliyorum ama bana iyi geleceğini düşünüyorum Belkıde yanlış düşünüyorum bilemiyorum