Melmus mamayı beğenmiyor olabilir mi? Pirinç unuyla falan hiç yapmadım ama kaşık mamayla yaptım, ebebekte falan da var bimde de var bu kaşık mamalar. Bence onlar pirinç unundan daha iyi gibi ama bilemiyorum. Doktorla görüşüp daha doğru karar alırsınız bence 🩵 birde bazen biberon reddi yaşanıyor belki o dönemdesinizdir, iştahsız dış çıkarıyorsa ondan da yapıyordur