tugceemutluu Arkadaşlar 3 aylıkken emmeyi bıraktı kızım şuan 13 aylık ve hala sütüm geliyor doktora da bir türlü gidemedim var mı bu durumu yaşayan bir tavsiyesi olan 🤗
tugceemutluu Panikatakanne uyarı vermemeye çalışıyorum sıkmıyorum süt akıyor mu diye anca öyle çekiliyormuş süt uzun zamandır da bakmadım açıkçası