Neslihansr benim oğlum da ne emzik ne biberon tutuyor. İlk başta ikisini de tutuyordu, dışarıda benim için kurtarıcı oluyorlardı ama bıraktı ne yazık ki. Sallama konusuna gelince , hiç sallamam diyordum doğmadan önce. Doğduktan sonra sallamaya başladım 🙈. Başka türlü uyumuyordu. Şimdi de sallanmak istemiyor . memede uyumak istiyor. Ben de öyle yapıyorum. Çok şükür kendiliğinden bıraktı sallanmayı.. ☺️