Merhaba. Oğlum iki aylık. 1 aylıkken yüz üstü yatırıyodum başını dik tutabiliyodu birkaç saniye son zamanlarda ne yaptıysam tutmuyo artık ağlıyor biraz bekletince de. Hiç tutmamış olsa sorun var diyecem ama başta tutup şimdi neden tutmuyo var mı bı fikri olan