Anneler merhaba, kızım 10 aylık daha yeni diş çıkarıyor. Damak yarılmış ufacık beyaz bir şey görünüyor. Dişi geliyor muhtemelen. Dün geceden beri 37.5 ile başlayan ateşi ara ara 39’lara hatta 40’a çıktığıda oldu. Doktorumuzla görüştük hastaneye gideceğiz. Sizde aynı durumu yaşadınız mı? Geceden beri ateşini düşüremiyorum. Düşsede kısa bir süre sonra tekrar çıkıyor. Soğuk bez uyguluyorum. Duş aldırıyorum ama nafile. Aralıklarla Calpol veriyorum, Pedifen veriyorum ama onlarda etki etmiyor. Çok üzgünüüm😔