Birkaç güne kadar kızım 1 yaşına girecek. Kendini bir süre dengede tutabiliyor, iki kişi arasında birkaç adım atabiliyor ama bir yere tutunup kalkma/kalkmaya çalışma yok, yürütmeye çalışınca korkuyor zaman zaman onun için çok üzerine gitmemeye çalışıyorum. Hiç emeklemedi, emeklemeye çalışmadı henüz de yürümüyor işte bu normal mi yani tabi ki yürümesi için henüz vakit var biliyorum ama hiç çaba göstermemesi biraz endişelendiriyor beni..