Mimmosumm Kızımın bezi bu şekilde kan mı değil mi ayırt edemiyorum lütfen yardım edin görüntü için çok özür diliyorum
Patron1bebeginannesi Mimmosumm ek gıda alıyor mu? Videolar görüyorum susuz kaldığı zaman bezde kan görebilmek normal diye, susuzluğa bağlı oluyormuş ama tabi burada tam teşhis koyamayiz
jap Mimmosumm susuz kalınca olur ama baya içiyo demişsiniz. O zaman beslenme yetersizliğinden de oluyo. Daha sık emzirin
GiybetReis Mimmosumm merhaba kakayı iyi temizlememiş olma ihtimaliniz var mı? Bu bezden önceki bezi kakalı bezmiydi? İdrarın yediklerinden dolayı koyu sarı vs olması normal ama idrarda kırmızı leke varsa doktora danışmalısınız diye düşünüyorum.
Mimmosumm Patron1bebeginannesi ek gıda dün biraz şeftali püresi verdim başka bir şey vermedim kızım çok iştahsız sürekli su veriyorum ve çok istiyor aşırı derecede çok içmesine rağmen çiş çok az yapıyor
Nurseandmom Merhaba bebek susuz kaldığında idrardaki ürik asit bu lekelere neden olabiliyor kan değil aslında onlar. Beslenmesini biraz artırıp takip edebilirsiniz kan olmadığından emirseniz
Mimmosumm Nurseandmom kızım artık mama içmek istemiyor sadece anne sütü istiyor sütüm yetmiyor gece sabaha kadar mama vermeye çalışıyordum içmedi 2 haftadır mama istemiyor napacağım bilmiyorum 😞😞
Mimmosumm Eftelya-29 sabahın 4 ünde mama içmeyi reddedince su verdim çok içti ağzından çıkardığım gibi çığlık atıyor ağlıyor sanırım yetersiz beslenmeden dolayı oldu 😞😞
Mimmosumm jap beni emmiyor sağıp veriyorum sadece benim sütümü istiyor emmediği için sütüm eskisi kadar olmuyor o kadar uğraşıyorum sağıyorum yetmiyor 😞
Mimmosumm irmemr arkadaşların dediği gibi yetersiz beslenmeden dolayı oldu ama napabilirim sütüm yetmiyor mamayı tekrar nasıl sevdirebilirim bilmiyorum
Mimmosumm GiybetReis merhaba kaka olsa kalça kısmı kırmızı olurdu idrar yeri bu şekildeydi şükür bezini değiştirdim takip ediyorum tekrarlamadı görmedim daha