Papatyaaa01 Merhaba kızlar geçen hafta spiral taktırmıştım post açmıştım bununla ilgili maalesef ki dün çıkarıldı kaymış 😞 ana sağlık merkezinde taktırmıştım hata ettim sanırım çünkü ultrason yok takan kişi taktıktan sonra söyledi mutlaka kontrol ettir ilişkiden önce bizde ultrason yok taktıktan sonra göremiyoruz dedi keşke takmadan önce söyleseydi bunu o kadar canım acıdı ki takarken tüm günüm berbat oldu ağrıdan duramadım dün hastaneye kontrole gittim ultrasonla alttan baktılar yerinde değil dedi doktor çıkarmam lazım dedi çıkardı adet olunca gel biz takalım burda dedi 😬 ama aynı acıyı bir daha yaşamak istemiyorum ve 2 doktor da rahmin çok dar dedi o yüzden oturmamış galiba bir daha riske alamam ya kayarsa 😔 spiral maceram burda sona erdi bu ay yasmin alıp onu deneyeceğim
SistemYavasAmaCalisiyor Papatyaaa01 o kadar acıması normal değil. Takan doktor hunharca mı davrandı? Hafif bi baskı ve hafif bi ağrı oluyor sadece takılırken. İmkanınız varsa özelde taktırın bence. Her gün hap almak çok yorucu. Yasmin de mide bulantısı yapıyordu bende 😥
plajterligi Papatyaaa01 o kadar acıyan bir şey değil aslında, bende de aynısı oldu bazı bünyeler kabul etmeyebiliyormuş takarken doktor söylemişti bir ay sonra kontrole gittiğimde kaymıştı, istersen tekrar deneyelim dedi ama yine uğraşmak istemedim
nhlhmz11 Papatyaaa01 ben kaydiginda acillik oldum, bulamadılar , ameliyathanede operasyonla aldılar , tövbe dedim , takarken acıdı, acilde doktor ararken acıdı , ameliyathanede narkoz aldım hissetmedim ama sornasinda bir hafta kalkamadim
maysa-19 Papatyaaa01 ben senin yerinde olsam önce çok dar demisya sprial benim için uygun bı yontemmi diye sorarım tekrar gidip yani böyle kaydimi olmadimi diye sürekli düşünmek ve kontrol ettirmek çok yıpratıcı
Mamimomm SistemYavasAmaCalisiyor ben özelde taktrmştım ve kuzenimde taktrdı o hiç hssetmedi bile ama ben baya ağladm cok canm yandı normalde de kuzenim dayanıksızdr acıya ufacık bişeyde bile ağlar ben dayanıklı bi insanm 2 gün suni sancı cektm gram hssetmedim hiç herkes hayret etti ama ben ağladm acıdan bence herkesin farklı yapısı olduğu için öyle oluyor
kubraanne Papatyaaa01 cok gecmis olsun sprail zor iş okadar acimaz aslında takip cikarilirken ama kaymasi ayri bi dert takiliyken adeti asırı dercede bozuyo surekli lekelenme agri vs yapiyor amann cikarttim kurtuldum bende 2. Cocuktan snra prezervatif + geri cekilmeye basladik sprail her bünyeye yaramiyor
SistemYavasAmaCalisiyor Mamimomm doğrudur o zaman bilemeyeceğim 🤷🏻♀️ benim de canım çok az. Ama şükür acımadı. Demek ki yapı ile ilgili
Pamukkizimm34 Papatyaaa01 bende yasmin kullaniyorum bu ay basladim tani iilk ay bi etki etmiyormus ek korumada gerekiyor. Benim icin en iyisi yasmin çünkü ben prezervatife de güvenmiyorum
Nazikomom Papatyaaa01 o kadar acıması normal değil ya biraz sert takmışlar sanırım Benim taktırdıgım yerde de yoktu ultrason 1 hafta ilişki yok diğer ay kontrole gel dedi. Bi taktığı gün Kaşık ağrısı yaşadım ertesi gün yoktu hiç birsey . 2 ay sonra da kadon doğuma gittim hem alttan hemde ultrason ile baktılar saglıklı oturduğunu söylemişti. Üzüldüm senin için☹️