Kızlar merhabalar uzun zamandır tekrarlayan mantarım var kullanmadığım ilaç kalmadı artık ve cinselliği etkiler oldu başına gelenler beni çok iyi anlarlar beni ☹️ Hamile arkadaşım az önce doktoruna sormuş ve lazer ile yakıyoruz ve kesin çözüm demiş. 3 seans yapıyorlarmış ve seans başı 5 bin TL’miş. Takip ettiğim bi kaç doktordan bunu duymuştum vajina florasını yeniliyorlar orada oluşan mantarı yakıyorlarmış açıkçası ama fiyatlarını bilmiyordum Bu tedaviyi duyan yaptıran var mı aranızda lütfen cevap verirseniz çok sevinirim 🌸