Eliferva68 görünürde diş yok evde klima var pervane var kesinlikle dişten ve sıcaktan olduğunu sanmıyorum. Yardim alabilecegim kimsede yok tükendim artik. Gozunden uyku akıyor. Gozleri kapanıyor yine de uyumamak icin aglaya aglaya gozunu aciyo 2 haftadir hem kendi mahvoldu hemde ben. Geçmiyor azalmıyor. Ayakta sallayinca uyurdu. Yastığı görünce bile ağlıyor. Kucakta sallayinca uyuyordu geçen hafta. Bu hafta onu da kabul etmiyor. Geçecek gibi de durmuyor. Şaşırdım kaldım atakta bitti bu ne böyle anlamadım.