nazlimom_ Duruş bozukluğu var bende hem vücudum şekillensin hem de kendim icin bişey yapıyım istiyorum evde sıkılıyorum bi yere yazdım haftanın 2 günü 45 dk ders oluyormuş gidenler ne gibi değişiklik oldu? 8 dersmiş bide yeterli oluyormu?
Asyaveannesi04 nazlimom_ ben gidiyorum yaklaşık 3 aydır haftanın 2 günü şeklinde derslerim 50 dk. Hem dik duruş hemde yürümem de fark edildi hemde sıkılaştım baya memnunum ve sürekli gitmeyi düşünüyorum
Agg2408 nazlimom_ bende de duruş bozukluğu var bende gitmeyi düşünüyordum yani ama bebeğimi eşimden başka bırakacak kimse yok eşim asker göreve gidiyo nöbeti oluyo falan akşam kaçta geleceği belli olmuyo bazen falan o yüzden gidemem düzenli
arcanilay nazlimom_ Evlenmeden önce gidiyordum. İnanılmaz diri hissediyorsunuz bi kere kendinizi. Şiddetle tavsiye ederim. Tekrar başlamak istiyorum bende
nazlimom_ Asyaveannesi04 yaa bende gitmeyi istiyorum eşimle de görüşeceğim bakalım insallah banada faydası olur😍
ftmnr1523 Merhabalar. İlk 4 dersten sonra fayda görmeye başlıyorsunuz. Ama tabi süreklilik önemli. Sonuçta spor. 8 ders yapıyım bırakayım değil de mümkün olduğunca devam etmek hedef olmalı.
nazlimom_ Agg2408 bende eşimle görüşücem anca haftasonu varsa gidebilirim eşim uyutur o saatlerde de giderim bakalım