Selam kızlar bebeğim 3 günlükken 16 derece sarılıkla fototerapi aldık bi gece , sabah çıkarken 9a inmişti . Kızım 15 günlükken kontrole gittik 13 olmuş , korkulacak bişey yok bol bol emzir dedi ama ne zman biter bu sarılık tamamen . Rengi de düzelmedi hala çocuğumun 😔